I was made for loving you - Maria Mena

Vilken helvetes huvudvärk man fick efter sprutan då! orkar knappt hålla ögonen öppna, för man blev hiskelens trött av sprutan också. Det känns iaf skönt att äntligen ha tagit den, känns typ som alla har tagit den nu, som vill.

Sååå ingen träning för mig ikväll heller, kommer seriöst flyga i taket om jag inte får träna snart. Man saknar innebandyn något otroligt när man inte kan träna, jag hatar att vara sjuk. Hoppas iaf att biverkningarna av sprutan och att min förkylning är över tills på torsdag! Så kul att Helen ska börja träna med oss, så nu kommer vi typ umgås mer än vad vi redan gör, haha.

Så kvällen har hittills gått åt till att laga mat och köpt tröstgodis för att biverkningar suger, så hej en helkväll framför datan&tvn.


Puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0