Hemkommen från skolan

Kom just hem från skolan, sista lektionen var religon och jag och lorentina blev klara med arbetet vi ska ha redovisning om nästa tisdag. Nu ska man bara lära sig det, hoppas det går bra. helt sjukt de vi håller på att forksa om, sekten: Familjen, eller Guds barn som den också kallas. Sjukt!! man får lixom ha sex med barn och spela in filmer om de och skicka till ledaren och massa saker, helt sjukt! Han ledarens högsta dröm var att ha sex med sin mamma?! :S Aja, intressant hur sjuka människor kan va.

aja, ingen träning för min del ikväll heller. jag hostar och hostar och hostar, sen hostar jag lite till. Såå nej, skippar det idag. Ska plugga mycket, för nationella imorgon, ska läsa ett häfte. sen ska jag plugga till naturkunskapsprovet, till idrotts provet och allt! jag hatar skolan.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0