Härlig helg, men nu är jag trött.

Skön helg! Hann med ganska mycket faktiskt, även fast de inte känns som man gjort ett skit. Vart med helen hela helgen såklart! I fredags myste vi mest framför tvn och Idol, skönt efter en hård vecka i skolan. Vi gjorde även värsta roliga listan som tyvärr är hemlig, men skulle va kul o ta fram den om ett år och se vad man tycker om alla saker man skrev där då.. aja, Igår på dagen var det mest oth som gällde, sen åkte vi hem till Dennis på kvällen för att vara med han fram till tolvslaget då han fyllde 18 år. Grattis gubben min! Hoppas du blev glad av presenten! :) Hemma hos dennis var de lite folk, sen drog vi vidare till stånga med två sköningar och var uppe till typ 6, då drog vi fyra dårar ner och släppte ut helens hästar (fråga mig inte varför vi gick med på det) sen äntligen var det dags för sängen.... och så gick man upp typ halv 10, fy fan. Idag är jag inte pigg, har kollat på 3 innebandymatcher, har knappt orkat sitta upp. såå nu äntligen ska jag krypa ner i min säng, heaven.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0