Godmorgon!

Fan va härligt att vakna och så ett plus på det att solen skiner! Mm, det här kommer bli en bra dag känner jag på mig! Jag sitter nu på gråbo och väntar på att Andree ska komma hit så vi kan laga mat och höra på hans bravader från igår, haha! Sen ska jag dra mig mot burgsvik och hälsa på brorsan tror jag, han har ju skaffat en liten kissemiss, Nancy. Gull!

Gårdagen var perfekt! Middagen på Joda med helen var supermys, sen såg vi bio! :) Den var bra, eller den var fin rättare sagt, och faktiskt lite rolig ibland! Längtar tills trean kommer ut! Sen drog jag ocg helen bort till henne och somnade gott. För det blev ju inte som vi hade tänkt att det skulle bli, hmm, men aja, det var skönt att sova iaf och inte vara uppe hela natten..

Nu tror jag vi ska börja med maten, så helen inte går i bitar för hon kan ju bli lite matarg sometimes.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0