Försov mig..

07:50 stog klockan på när jag vaknade, även fast jag sovit hur mkt som helst i natt så försov jag mig? Johanna väckte inte ens mig, haha får fråga henne sen när jag kommer hem varför! hon trodde säkert att jag hade sovmorgon, precis som Elin hade imorse.. Suck när jag tänker på att min sovmorgon på onsdag inte blir av pga nationella prov, skriftligt i svenska B, ska vara precis då. Så, denna vecka blir de slit, och även början på nästa vecka, senär det lite lugnt med prov och redovisningar.

Jag är fortfarande förkyld och känner mig hängig, men pallrar mig till skolan iaf. Lika bra. Man kommer bara mer efter om man ligger kvar i sängen. Får inte bli riktigt sjuk nu, för ska ta sprutan för svininfluensan nu på torsdag, vill liksom ta den nu så de blir överstökat!

Nu har jag håla fram till kvart i ett, sen är det italienska fram till halv fyra som gäller, jippie.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0