Fix, sen träning!

Har hunnit med en till ledig dag, puh! Dom tar kål på mig! ;)
Nej men allvarligt, har haft en lugn dag. Började med att jag vaknade 09.20(????). Suck, traskade hem till mig där Elin fortfarnade låg o sov, hon njöt till fullo av den lediga dagen till skillnad från mig.. kollade lite oth avsnitt, sen drog jag och Elin och lunchade på ringduvan! :) Köpte även en fin klänning på bik bok! supernöjd, den ska jag ha på mig på middagen hos farmor på lördag, sen ska jag bara sminka mig läskigt tror jag, får se! Måste klä ut mig lite iaf!

Hehe, har hunnit med hela 4 oth avsnitt idag, jag är totalt fast! Helt galet bra, helt sjuuukt. aja, nu ska jag fixa lite här med spotify rullande med artister som Melissa Horn, John mayer, Joe Purdy och såklart lite Volbeat! jag tycker om lite konstig musik, mest lugna låtar, men rock är ändå de bästa som finns. jag är schizo like always.
aja, ska fixa ihop lite käk också, sen bar det av till träning! :)





okej, fattar. Fast vill inte fatta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0