12 November

Har vart en lång skoldag idag verkligen. Sjukt jobbigt! gick från åtta till halv fyra och då ar jag hunnit med o ha mitt hatämne naturkunskap och framfört talet på nationella provet shjosan! Jag fick VG+, eller 8/10 om man ska räkna på nationella viset. så ska väl inte klaga egentligen.. och så fick jag reda på en hemsk sak idag! Anneli som bor över oss här ihuset, hon har haft svininfluensan! Och nu börjar jag bli sjuk, kuuuuul.. Nejfy fan om jag får de, dålig tajming och allt! Hoppas för fullt att jag bara har en vanlig förkylning! Kan liksom inte missa alla prov och komma efter så mycket i skolan nu när det är så lite kvar till jullovet! Det funakr lixom inte. Och nu som kännerm ig bra vet att jag är sjukt nojjig när de gäller sjukdomar och sånt crap, så ni fattar nog hur stissig jag är just nu! haha.

Nu ska jag bädda ner mig och se massa oth avsnitt, hoppas på att bli bättre tills imorgon och ta nya tag! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0