Till Hiva.

Gaah vad gott det var på glassbaren då! saltlakris(den supersavarta mega goda), lumelumba och viol smak tog jag. Jag erbjöd Sharon tre kulor men knäppisen ville bara ha två! aja, jag är ju ett glassmonster. sen gick vi typ till gräsplätten där vid lassaretts backen och spelade brännboll. Sweden vs germans. Vi vann med 4 poäng! jiha.

Nu ska jag nog krypa i säng flr mina ögon trillar ihop och mina ben värker efter allt gående, en sak måste jag bara säga; JAG LÄNGTAR TILL SWEDEN ROCK! :)


Nu: sovasovasova trallaaalaaaaaa

och en sak till: Sharon tycker det låter som vi sjunger när vi svenskar pratar?! haha, detvar sjukt, men aja detvar gulligt sagt för hon tycker vi var gulliga ihihihihihi.

Nej gud va trött ajg är jag blarrar ju bara skit, sen kommer jag på massa saker jag måste skriva till. GODNATT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0