Regnväder!

Regn&rusk. Gick solen och lekte kurragömma eller? Kom fram nu, för det är inte roligt längre, leken är slut. Jag vill bara kunna ligga i almedalen hela tiden och bättra på brännan! Istället blir man fast här inne i stugan och fryser. eller jag kanske ska pallra mig till gymmet? jaa, de gör jag. om vädret tillåter. för jag vill inte gå ut när de regnar. No way.

jag orkar inte plugga matte idag, men jag måste verkligen. Nu är det vara nationella proven kvar och sen ska jag aldrig mer räkna matte i helam itt liv, JIIIHAAAAA!!! och ett plus är att om jag får VG i nationella så får jag VG i betyg i matte b. De är fan inte illa av mig, jag ska klara det. fast aja, tror inte jag gör de. men ska försöka.

Hallå, var det inte jag som skulle skriva klokt o intressant i bloggen? Hell no, jag kör på.


LATER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, regn suger :P det är inte bra för våran personlighet, tbx man blir trött, seg tråkigt GÅR OCH LÄGGER SIG TIDIGT! os.v :D Du har en as bra blogg milla <3 Hejjar på dig ! :D

2009-05-06 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0