pust&fnys!

Jo helen jag kan ju inte påstå att du är speciellt tyst när du sover! Ibland är de knäppt tyst så man måste kolla efter om du andas. och i andra stunden snarkar du som en hel jävla militäranläggning. & rätt som de är så grymtar du till o man blir lika rädd varje gång. hur ska jag nu kunna somna? makalösa unge.

Kvällen blev mest bilkörande, först ner till Carina, sen till havdhem för att hälsa på Jonna. Men på havdhem var de DÖTT!(like always på kvällarna) men aja, de får man väl leva med, det kan ju inte vara lika bra som underbarasuperduper burgsvik. vi ville typ va fyllechaffisar för vi hade så jävla tråkigt, men inte fan hörde någon av sig o ville ha sjuts. naaj eller jo, davve men va fan han är ju norge. Jag skrev att jag kommer om tio minuter och att jag skulle tuta när han skulle gå ut, han var full så han står la o väntar på att ngn ska tuta, haha. efter besöket kom man hem till en gosig misse, ååååh va snibboen är söt! nu ska jag leta upp han igen o gosa för jag kommer ju knappast att somna när helen ligger bredvid o låter som ett jävla ånglok på högvarv!

saknar dennis. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0