Honestly.

Den här lediga dagen blev inte mycket till ledighet. najnaj, fast sovmorgon fick man i alla fall. hihi, fast Andree fick gå upp o ha nationella proven HAHA! och nu när man skriver med han på msn så ska han sova?! trötte jävel. Aja, när jag gick upp drog jag direkt till naprapaten, jag tycker fortfarande att det är lika läskigt varje gång. det är inte min grej när de knackar och knäcker!! efter knakbesöket tog jag bussen direkt till hemse för att putsa fönstrar med laget på alfakassan, de är inte de roligaste om man säger så, men det var gott med korvmedbröd! På kvällen svängde jag förbi emmie och tove och nu ligger jag här och ska sova, och andree den skiten somna ifrån mig så har ingen att messa med heller. såååå, nu ska jag sova. fan vad jag blarrar om ointressanta saker i min blogg. inte konstigt att ingen typ läser eller kommenterar! hhaa, naj efter det här inlägget ska jag bli mer seriös och skriva lite klokare. just nu är jag alldeles för trött för det känner jag.


Var du än befinner dig, har du en famn för mig <3


Kommentarer
Postat av: Kungen

Men jag blir trött och jag var TVUNGEN! fast mitt nationella gick faktiskt bra tror jag :D du är rätt trött av dig du med!! Gick det bra på naprapaten föresten ? :D

2009-05-06 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0