Fall for you.

skön dag, ohja! Jag och Elin bestämde oss för en sovmorgon när klockan ringde i morse, så jag började klockan 11 med gympa - cykelintervaller. det var härligt, och ännu härligare blev det när jag fick reda på att alla eftermiddagslektioner var inställda. Jiihuu sa jag och trallade iväg till gymmet för ännu ett pass.

Heleeeen ska sova här ikväll, och vi ska nog hem till Tove där emmie o alex är också. mys! sen får jag se om Andree ska sova här eller inte, för om han ska de så får väl jag o helen gå o möta han vid båten kl 12. Annars ska jag sova tidigt! tröt som en idiot. 


Puss my darlings! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt :)

2009-05-15 @ 01:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0