BURGSVIK IKVÄLL

jiihaa, jiipiieee, wohooooo!!! och sen ska jag leka med andree också, och kanske Tove, emmie och elin! jag längtar tills jag får träffa min snibboen också! haha på tal om snibboen, alla som åker med mig när jag kör får lära sig min regel. Jag kör inte med shootgun eller hur fan det stavas. Vill du sitta fram ska du skricka snibboen, och inget annat. thats it.

Nu har jag typ 20 minuters samhällskunskap kvar, men jag tror jag går hem och packar det sista, sen ska jag ta bussen till hemse för att hämta ut mit körkort!!!!! måste bara tillägga att Andree är fjantig, du kan övningsköra en annan dag cp! puss på dig.

PÅ LÖRDAG ÄR DET PUMPBOLAGET SOM GÄLLER!!! :)

nu: äckelbussen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0