Burgsvik <3

Finns inge skönare än att komma hem, fy fan va härligt! Har packat upp allt och nu ligger jag bara o slappar och väntar på att Andree ska sluta jobba, vilket kommer ta lång tid tydligen. SUCK. Och så kunde jag inte va med på Jonnas grillparty heller eftersom jag måste vara i Burgsvik för ska vara chaffis till ett bröllop. Så när som helst kan någon ringa o säga att dom vill hem, aja money iaf.

Igår kväll vara sista kvällen med våra tyskar, och det blev en hellyckad kväll! :) Först var det singstar hemma hos Lorentina och sen var det supermys nere på strandpromenaden med allihopen. Vi grillade marsmallows och hade mycket trevligt! Kommer inte sakna att ha ett plåster på mig hela tiden, men kommer sakna alla mysiga kvällar vi haft tillsammans. Åh Sharon var faktiskt lite söt när hon grinade på hemnterminalen imorse!



Nu ska jag fixa lite, sen tracka Andree med sms om att han kan sluta tidigare tycker jag.
Puss darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0