Be happy.

Jag tror jag ska bli poet. Nu satt jag här och tänkte skriva ett blogginlägg och började tänka på vad jag skulle ha för rubrik. Rätt som det var bara ploppade det upp massa härliga små citat. Jag kan ju ge er ett smakprov.

Du flagnar bort, allt mer och mer.
Du flyger bort som vinden tar med sig höstlöven
och våren kommer med de nya.

Jissus jag blir nästan lite stolt. fast jag kan säga att jag är en tönt ibland, jag grinar typ för de mesta, asså när man tänker på saker som man inte ska tänka. Fast min kompis ***** är ett praktexempel på det. Naj nu får jag sluta vara en sån kärring. TA TAG I DIG SJÄLV CAMILLA! jag kan ju inte sitta här och grubbla och skriva dystra saker. be happy, uuuhhuuuh.

Nu ska jag göra ngt annat, typ käka glass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grinar för det mesta? :S , du gråter aldrig !

2009-05-12 @ 15:33:54
Postat av: Anonym

det gör jag visst unge. när ingen ser:)

2009-05-12 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0