Allting har ett slut.

jag har hittat värsta saken som tar ner mitt godissug, men jag avslöjar inte vad det är. För ska uppfinna det i smartare form när jag blir stor.

Idag var Sharon med mig i skolan, först hade jag prov, sen var hon med på psykologin. Hon tyckte vi var konstig som kunde säga namnet till läraren man pratade med, dom måste typ säga Mr Olsson eller liknande. En annan sak som ar strange med tysklnad är att dom typ har tider när dom måste va hemma. är man 14 får man bara va ute till 22.00 , är man 16 får man bara va ute till 00.00, sen när man är 18 får man va ute hut länge som helst. :S Om man är ute efter så kan polisen ta en :S As mysko verkligen!

Snart kommer Li så ska vi ner o hämta tyskarna med raggaråket.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0