Back to school

Yes, tyskland var superdupermegabra! :) Massor som hänt, men orka rabbla, tror inte ni är så intresserade, men aja lördagskvällen var lugnt roligast! Kneipenfestival!!!

Nu är de bara att ta igen allt plugg man missat, oj jissus.. men vet ni... JAG KLARADE MATTE PROVET! :D jag är så jävla glad, nu är de bara geomertprov ch nationella klar sen skall jag inte räkna matte mer i hela mitt liv, ALDRIG.


hihi, ikväll firas det med tårta hos underbara johanna som fyllde hela 18 år igår! Grattis mitt hjärta<3

Nu är de bara samhälle och historia kvar, sen bär de av till Burgsvik och underbara mamma och underbara snibben och ziggy <3 längtar som en tok o bättre lir det för helen följer med :)

en sak till : Jag saknar ElinElinElin. Äntligen ses vi på söndag min älskling, du vetyder så himla mycket för mig, de vet du. Jag är dålig på att höra av mig, har så mycket nu. Nu när innbenadyn snart är slut så kommer jag upp och hälsar på snart. Jag Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: c,ronströöm

saknar dig och tänker på dig söten!

2009-03-20 @ 20:54:18
Postat av: Elin,

Jag älskar dig gumman <3

2009-03-20 @ 21:24:00
URL: http://elinlundbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin , jag älskar dig mest<3

2009-03-24 @ 09:19:17
Postat av: Camilla

oh gumman, jag saknar dig me. längtar tills du kommer hem igen. tänker på dig<3

2009-03-24 @ 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0