tråkigamåndag

Är typ inga lektioner kvar nu, allt är typ avklarat! Jag har mitt sista prov nu klockan halv 12. Idag har jag lämnat in mitt turismarbete och mitt psykologihemarbete. Så nu är de inget kvar typ, så satans skönt! Tvåan är så gott som över!

Stockholm med klassen var en höjdare! Grönan blev ju faktiskt en hit trots allt jävla regn, det var skönt att komma hem till pappas lägenhet efter och duscha och dricka varm oboy på kvällen :) , helgen var väl också ganska okej, förutom att jag hatar kohagar för dom kan man inte gå igenom för Helen säger att tjurar kan döda en.

Brudar, my chicks, my darlings - VI DRAR PÅ ONSDAG!


Kommentarer
Postat av: Helle

Det roliga va att ja visste att de inte gick några tjurar där, utan bara kor! Jag orkte bara inte gå mer ;) O ja tror tjurar kan de iaf! hahah

2009-06-01 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0