Thaithai

Det var Thaikväll ikväll på campingen, mums! Thaimat är så jävla gott, helt seriöst, me love.  Jobbade fram till 22, sen var det chill på hamnen. mys! <3 Jag tror den här sommaren kommer bli as go på campingen, thaikvällar, lammgrillningar, afterbech, spelningar och härligt sällskap! Kommer bli tomt när Moa&Sara åker tillbaka till Motala bara :/

På fredag är det första fidepuben, hoppas på en trevlig kväll! Och på lördag är det begravning för Robert, tungt..
På kvällen är det Vadstuck, inte för att man kommer vara på festhumör alls, undrar hur det blir.

Nu ska jag sova, eller inte för att jag kommer somna, har så mycket som snurrar i mitt huvud, men ska försöka iaf för jag måste få sömn nu. Har typ gått o lagt mig kl 4 varje kväll nu på senaste och jobbat dagen efter. Börjar bli en dålig vana.

Nästa vecka blir det nog Singstar kväll i min pub, det kommer bli sjukt kul om det blir av, gud ja! Ska bara fixa ett singstar, sen är det fest på g. Lite avsked eller vad man ska säga för Moa&Sara, Burgsviksgrabbarna och några av mina tjejor kommer nog iaf, myspys.

Jag har blivit lite mer seriös med min blogg, hur nu det kommer sig. Men jag kommer väl in i skrivsvackan snart igen när jag bara babblar gojja.

Puss på er my darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0