noll fantasi

Har suttit i typ 5 minuter och tänkt på en passande rubrik men kom inte på någon. Noll poäng till mig i fantasi. Hela helgen har varit ganska kort eller vad man ska säga, i fredags var det skolavslutning och Gute. I lördags sov jag till kvart över 2, guttans! Sen hjälpte jag pappa att städa framt till 12, sen var jag fylledriver till mammsen. Idag hjälpte jag till med ännu mera städning och fix hemma hos pappa, sen har jag vart på pärkträning :) PÄRK<3 Det är verkligen kul, längtar till stångaspelen för en gångs skull! Även fast jag suger på pärk, haha. Ikväll blir det mys med tjejerna hemma vid Elin, min älskade, finaste, gulligaste, bästa Elin<3
 


NU: DUSCHEN! <3

Kommentarer
Postat av: JOnna

vadhar h'nt? camilla diggar pärk :P

2009-06-14 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0