När hösten hittar hit igen, då håller vi ihop min vän, ja då lever vi för sommaren.

Melissas texter får mig att bli lycklig när jag är nere, helt sjukt va bra hennes texter är. Alla tycker det är deppmusik men jag blir på bättre humör. that´s it. Kvällen blev inte som jag tänkt mig, men mycket trevlig faktiskt! Jag, Moa och Sara drog oss till Jonna en sväng, myste lite med hundjäveln som pissade på min tröja och åt glass med färska jorgubbar. oj vad glass o bär jag ätit idag föresten. Aja, sen drog vi hem till Burgsvik igen och tråk Jonna stannade kvar vid sin osköna säng. Hamnen ett tag, träffade lite folk, sen hem till Tom. Och nu sitter jag här och är sjukt trött, men vet att jag inte kommer kunna sova, så kommer va likförbannat trött imorgon igen. jiha.

Vrickat? JA MED STORA BOKSTÄVER

Puss på er my darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0