I wait for the sun, i wait for the light.

Sweden rock blev ingen större hit för min del. Mesta av tiden låg jag däckad i ett tält för jag blev sjuk redan första dagen, och det är så jävla typiskt att det ska komma just när man ska ha dom roligaste dagarna på hela året. SÅ BLIR JAG SJUK?! Naj fanfanfan, så nu äter jag äckel pencellin och jag hatar det! JAG HATAR DET! på hela festivalen drack jag inte en enda jävla droppe och låg mesta dels i tältet. Jag ville bara festa med dom andra, ville se alla banden, men nej jag orkarde inte, fatta, jag orkade inte. Jag ska inte klaga så jävla mkt, men det var faktikst lite synd om mig. JAG FICK IALLA FALL SE MITT ÄLSKADE VOLBEAT<3 sen var man där med dom bästa.


Nu ska jag städa rummet, för de ser ut som ett jävla bombnedslag. sen ikväll ska jag hem till Moa för hon fyller år. Hon ska få ett par as fräna hello kitty glasögon, en liten fickspegel med hello kitty och ett sminkset med hello kitty. Mosagosa ÄLSKAR hello kitty.

PUSS

Kommentarer
Postat av: jonnaak.blogg.se

vi tar igen det du missade nästa år :D<3

2009-06-11 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0