Thai ikväll.

Yes, ska käka lite thaibuffé på campingen ikväll, ska bli mys som tusan! Sen blir de väl kanske lite marscmallows grillning på hamnen, för igår blev det ju inte så lyckat eftersom vi glömde veden. hur som helst så kommer det nog bli mys. hemskt va jag tycker allt är mysigt! aja, imorgon är de jobb som väntar, sen blir de nog fide på kvällen eftersom jag jobbar kl 10 på lördag, så kan lixom inte åka in till stan, eller jo jag kan men då kan jag inte dricka eller ngt, och om jag ska dricka måste jag åka äckelbussen som ruinerar en. Och min fula bil är ju cp i huve.



 
I finnelly put it all togheter, nothing really last´s forever!    - Shinedown.

Kommentarer
Postat av: Syster

Din?! För det första är det MIN bil. För det andra är den snygg. så det så.

2009-07-17 @ 11:36:41
Postat av: jonna

ändrade planer, blir inget stan. ses på fide :D<3

2009-07-17 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0