Sittin´ in the morning sun.

Jag tror jag håller på att bli galen av längtan, längtan tills Spray på fredag, längtan till lördag eftermiddag, längtan till 17 agusti och längtan tills jag flyttar in med mina älsklingar Johanna&Elin i en underbar lägenhet som är stor som satan! Fan va kul vi ska ha, varsitt rum och stor kök så vi kan mysa med varm oboy hela kvällarna! Sen har vi en egen terass och hela köret :D Åååh Johanna är så söt, hon har köpt massa glassskålar och en innomhusgrill till oss, Sommar hela året! JAG LÄNGTAR! <3


nej nu ska jag sluta vara så positiv, för egentligen vill jag bara slå någon riktigt jävla hårt, men jag ska nog strunta i det och bli lite happy igen. Alla säger att jag har blivit så konstig, och jag kan nog erkänna att den här sommaren har jag inte riktigt vart mig själv, jag ska skärpa mig. Men de berors ju helt på hur allt blir och vad som händer, för vem vet jag kanske fastnar i den här svackan ett tag till, men nej, jag ska försöka även om allt skiter sig.

Nu ska jag ta en powernap, puss.

Kommentarer
Postat av: helle

Du har inte blivit konstig, du har blivit bättre än bäst <3

2009-07-29 @ 13:57:22
URL: http://Helenbudin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0