Nothing last´s forever.

Gårdagen var lyckad, en riktigt toppen dag! Jag sov till runt halv 2, sen fixade jag & helen iordning oss och pallrae oss in till stan. Helen gav mig min lite i efterskott min 18-års present. Vi åt god mat på Joda, sen drog vi oss mot bio och Ice Age 3 :) , den var riktigt kul! fast tvåan är fortfarande den bästa. "dra mig i svansen och släng mig i backen". Sen blev vi sugna på glass så vi gick till glassbaren och mumsade, sen var de hemfärd och mys framför tv:n med en film, men helen somnar som vanligt och hennes busiga hund Sara(saga) tar hela jävla madrassen, så fick bära ut henne och sen har jag sovit till 11 idag :) Jag älskar att vara ledig!! men börjar jobba igen imorgon kl 3. Får se om jag pallar fidepuben på fre, eller om jag ska ladda inför pumbbolaget & spray.

Tror du att du kan komma nu och tro att allt är som vanligt? Get over it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0