long time no write.

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev här. Sommaren rullar iväg och jag jobbar typ varje dag. Nu är jag äntligen ledig mån-tis och börjar kl 3 på onsdag. Skönt som tusan! Ska bara ta de lugnt och på tisdag är det fiket som vanligt. Ska äta lite där med Mamma, Jonna och Johanna, mysfaktor miljoner.

Hm, vad har hänt på senaste? Jaa, fidepuben var ju lyckat! förfesten vid jonna slår allt, hur kul som helst! ååh vad jag gillar mina brudar, finns inga som ni. sen bar det av till självaste pumpbolaget, början var ju kanske ingen hit, men sen jävlar var jag på topp! Festen var som en fest brukar vara, många som man träffar som man saknat, en lång disskussion med en person, fulla&glada ansikten, massa strulande och krångel, lite bråk&tårar och självklart avlsutningsvis på Jonnas trapp. Somnade halv sju på morgonen och  var och spelade innebandy i 3 timmar dagen efter jag var sliten om man säger så.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0