Ingen rubrik.

Jissus va mycket jag vill skriva här som jag verkligen inte borde, jag tror jag ska börja med dom där förbaskade bokstäverna som helen kör me för då fattar ingen, fast nej, folk kanske fattar och då blir det ett jävla liv, eller vafan de är ändå ingen som läser min blogg.

Begravningen var underbart fint, helt sjukt. Var och hälsade på både graven och olycksplatsen igår, Åh va mycket blommor det var på graven! Underbara Robert, alla saknar dig<3

Nu kommer alla mina roliga saker som ingen fattar sig på:
Du kan dra åt helvete, Dig vill jag aldrig mer se igen, Du kan sluta vara så överdriven.

3 personer som inte riktigt har alla hästar i stallet, hej från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0