Härliga lediga dag?

Nä. har typ stressat sönder idag. vaknade upp hemma hos jonna efter en mysig dag med middag i stan med J&H igårkväll. Aa, jag o Jonna vaknade typ kl 12, vi åt lite frulle sen åkte jag hem til burgsvik. Där fixade jag lite, duschade o åt lite lunch. Senvar de iväg till Jonna igen, snart ska vi till affären när helen kommer sen äfixa till sig lite sen drar vi vidare till Emmie för att tagga inför fide! Aja, jag klagar inte. Sista fidepuben sen är typ sommaren slut?! Imiorgon är det upp med tuppen för att dela ut tidningar på burgsviks marknad för innebandylaget sen flytta in i huset igen, sen jobba kl 15-22. sen upp o jobba söndag kl 8a. full rulle! men som sagt, jag klagar inte!

Nu anländer snart helen, så vi ska direkt till affären. Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0