Close, but so far away.

Ahapp. här är man ledig imorgon och ändå ska jag sova nu och klockan är bara 12?! Fast de är kanske lika bra och lägga sig i tid för en gångs skull. Ikväll var det myspys med Västerås familjen, åt lite mat och skrattade sönder! Härliga människor de där :) Efter maten kom Andree, sen drog vi till Valar och myste lite framför en eld med massa folk, sen bar det hemåt och nu sitter jag här och skriver lite skit med Jonna på msn. Imorgon ska jag sola hela dagen om vädret tillåter sen ska jag på fiket som alla andra tisdagar! :)


Nej, nu ska jag nosa kudde! Puss.


Kommentarer
Postat av: jonna

blir du jättee neger imorgon så får du höra av dig, för då tänker jag inte gå i närheten av dig på länge ;)

2009-07-28 @ 01:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0