Älsklingar, ingen är som ni!

H&J, ni har gjort min sommar, och jag vet att det kommer bli mer mys i slutet av sommaren - Jag längtar!

Var i Visby idag, jissus vilken dag! Mitt i alltihopen så sa motorn sprack så vi fick bogsera bort bilen till Bil City där den nu står och ska lagas, pappa och hans jävla otur med bilar! det är typ 7 gången på två år den är på verkstaden för större reperationer, sen typ har den typ vart på smålagningar 7847 gånger också. Aja, jag och pappa hade de mys i stan iaf, handlade lite kläder, lite smink och jag fick min älskade Gotlandsring i Guld :) , jag hittade en jag ville ha direkt, så den sitter nu på mitt finger så fint och jag är happyface!


Nu ska jag kila in i duschen, för snart kommer Jonna så ska vi åka till fiket och lyssna lite på spelningen. Later darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0