We should dream of heaven, but keep our feet right on the ground

Jag är inte så hemskt duktig på att skriva här, men jag tänker alltid "Nu ska jag blogga! Det var länge sen!" men sen kommer det upp någonting annnat (typ som igår, en film på tv, men såklart somnar jag iaf, så kunde ha bloggat ist...) Man lär sig av sina misstag! ;) Men ändå finns det inte så mycket jag kan blogga om, för det händer inte mycket i mitt liv just nu. Allt rullar på, plugg som tusan, Innebandyn är på gång för fulla muggar and I LOVE IT :) attans nu bara att jag börjar bli fökyld.. jag vill inte! Annars har jag iaf köpt ett gymkort!!!!! :):):) så nu längtar jag verkligen till beach-09 .

Annars händer det inte mycket, jag ska nu hem o lägga mig i soffan och kolla tv. bara o messa ifall någon är sugen på att göra något, för jag vill inte bara slappa hela dagen.


Pusselipuss på nästippen.



Snyggsnygggsnyggsnyggsnyggsnyggsnyggsnyggaaa människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0