Slappkväll med skönt häng.

Yesbox. Kvällen har spenderats med sambo-elin, tove och emmie :) myselipys! Jag som har varit febrigt och illamående hela dagen behövde verkligen en slappkväll framför tv:n. Det visades smekmånaden på 4:an så den blev de, och jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den, men ändå är den så fin. Och jag kan säga er att egentligen är jag inte ens en filmmänniska. Det värsta man kan fråga mig när man inte känner mig så bra och man ska umgås, är typ "ehm ska vi se på film?" , suck! Om man inte känner varnadra så bra ska man väl inte knäppa på en film och få total stämbandsvila i typ två timmar ?! Naj, funkar inte för jag tjattrar och snackar jämnt, det gör det mindre pinsamt.
aaa, nu vet ni som inte känner mig så bra att jag inte gillar film.(undantag idag) Punkt slut.

Haha, "write some more baby!!!" ?? jaa, who are you ? säkert typ helen ;)


Hugs / C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag behöver dig bästa vän

2009-01-25 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0