Oförklarligt

Det går inte att beskriva hut mycket innebandy betyder för mig, helt sjukt. Allt jag tänker på är innbandy, innebandy, innebandy och åter innebandy. GALET.

I hope att helen skaffar pengar snart så man kan få tag i henne, vi har inte pratat på hur länge som helst ?! <3 missyou.

Nu till det senate, Vi spelade lika idag mot Vallstena, än är inte kvalplatsen uppgjord och det är så kul och spännande att jag får rysningar! Love. Yesyes, nog pratat om världens bästa sport. I fredags var jag mest hemma och myste med snibboen och sen gick jag in till mamma och petra och snackade lite på fiket, sen hem o sleepa. Oj vilken skön sovmorgon det var i till kl 13.00 i lördags!! :) behövligt! Sen fixade jag mamma som skulle på galan i stan , sen hem till farmor och äta middag för Boman har fyllt år, så det var mys, men stimmigt. Like always. Denna söndag har jag spenderat hela min tid i södervärnshallen. Först jossan och Endre och grattis till syrran som gjorde sitt första mål i Elitserien! sne var det vårat b-lag mot Ibk, sen var det äntligen vi vårat älskade A-lag mot Vallstena. Det var i stora drag min helg, och nu sitter jag här i stugan och har just tryckt i mig 3 pannkakor med sylt och massa vindruvor. Jag tror jag är kär.... i vindruvor


nu får det vara nog, det här blev ett långt inlägg.

Se ya later, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0