no subject

känner mig duktig som har hunnit med så mycket idag..

- Vaknade i burgsvik och åt en härlig frulla med mamma och helen
- Åkte in till Visby med pappa och kollade jossans match, 8-8 efter sudden.
- Hem till lägenheten och läste typ 70 sidor i min bok som ska vara utläst och analyserad till på torsdag, bra plugg-camilla.
- Gick en promenad med sambo-elin.
- Vart o storhandlat.. (varje gång jag drar mitt betalkort tänker jag på att jag måste spara pengar till swedenrock & körkort!!!! suck.)
- Hem o göra kvällsmat, blev god soppa o bröd MUMMA FÖR MAGEN! :D
- Gjort mina ryggövningar och till o med situps i farten (!!!!)
- Duschat
- Äter massor med vindruvor
- Pratat med älskling Elin i telefon<3

Imorgon ska jag nog pallra mig ner på stan en sväng, ska inhandla en bodylotion(som jag redan har 783297429 st, men den här måste jag bara ha, sen ska jag köpa nagelbandsolja eftersom ett av mina nyårs löften är att sluta bita på naglarna och då är det ju fult om man har fräscha naglar så ser det nagelbanden apfula ut. Ett annat nyårslöfte är att sluta äta så hemskt med godis, har klarat mig helt utan nu i fyra dagar, najsbajs. beach-09 here i come.


Nu väntar sängen, och det ska bli så underbart skönt! Varje dag längtar man typ till kvällen bara för att få gosa ner sig och prata med Elin som ligger i sängen intill.

Puss från en som saknar sin snibb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Write some more baby!!!

2009-01-16 @ 11:36:36
Postat av: Anonym

Vem frågar?

2009-01-19 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0