My hands remember yours!

Så var denna skoldag äntligen förbi som startade förfärligt. Försov mig, kom till ksolan och såg en tråkig film om asteroider i 2 timmar, msen var det mat, sen psykologi. Och nu äntligen ska jag smyga mig hemåt till stugan på min cykle och mysa ner mig i sängen med vindruvor! :)
Imorgon blir det besök hos Naprapaten igen, skönt som tusan, sen blir det träning om kroppen tillåter det, HOPPAS.
På onsdag har jag min tredje körlektion som nu är en dubbellektion. Jag tycker det har rullat på bra med bilkörningen och jag är nöjd med hur jg utvecklas. Om jag kämpar på så har jag mitt körkort innan April är slut iaf! :) Eftersom jag fyller år den 19.e April så är målet att ha klarat körkortet innan april är over! det ska nog gå bra tror jag.

Har inte mycket läxor för tillfället och det är riktigt skönt! Så idag blir det mys med Johanna som ska bo vid mig och Elin och sen ska jag se om jaghinner ner o gymma också.. Så det är en härlig dag, och jag ska njuta av läxfriheten, för den är ljuvlig! (fast måste bara räkna lite matte och göra italienskan).. Men sen :) :) :) :)

aj, nu ska jag hoppa på cykeln och bika hem.
Puss på er my darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0