27 januari

Kroppen spricker snart av längtan till sommaren och ljusare tider! Jag är så taggad inför sommaren som man bara kan bli, hjärnan springer femhundraelva lyckovarv när jag tänker på hur bra sommaren är och hur mycket lättare saker är då. Livet leker på sommaren, och längtar så innerligt efter vad som komma skall.

Nu slut pratat om allt som kommer, utan fokusera på nutiden! Igår var jag, Elin och Johanna och gymmade! Detvar sjukt kul! Haha, fast fan va len man känner sig när man kommer och tar typ as lätta vikter, så på en sån där benmaskin så klarade jag tyo inget så kommer en as biffig kille och tar 290 kilo!! jag och johanna dog typ av skratt över hur klena vi var! höhö, men va fan, jag kommer snart upp på den nivån jag me. (drömma kan man ju) 

Nu ska jag börja forska i debatten vi ska ha på samhällskunskapen, om prostitution. Det kommer bli intressant och kul hoppas jag.

En sista sak:
Jag Saknar Elin Lundberg! <3

Hugs and kisses!

Kommentarer
Postat av: Elin,

och jag saknar dig älskling! Du är bäääst!!Jag älskar dig pumpkin<3

2009-01-27 @ 12:03:13
URL: http://elinlundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0