Tjejerna ikväll!

Oh ja, äntligen. Det var så sjukt länge sen. Jag minns knappt när vi va alla senast, eller jo. Men då var ju alla utklädda och fina, allt var bra och så, nästan iaf. Nu skall det bli skönt att umgås igen, har saknat alla så mycket, går typ inte att förklara. Den enda som inte kommer ikv är Jonna, o du kommer vara saknad baby. yesyes. Det blir iaf för oss andra att gå ut o käka på restaurang ikv, sen mys i Alexandras lya! Pappa kommer med båten ikv, så vi åker till burgsvik runt midnatt, great för då får jag öva mer på mörkerörning! :) , och ännu mer great är att jag får somna i min underbara säng i Burgsvik. Heaven.

Du behöver inte vara som en jävla toffel hela tiden, ha en egen åsikt för helvete!



Puss my darlings, ha en skön kväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0