one day left!

Åh ja, snart sportlov! När jag tänker efter så kommer jag inte få så mycket fritid, typ as mycket träningar, + den där tunga bördan som ligger på mina axlar.. MATTE B. snark. En jätte positiv sak är iaf att min älskade elin-camping kommer, hehe alla skrattar när jag säger att hon heter elin camping på min mobil, men men jag heter Camilla (G) på hennes så, Camilla Gotland. Aja, slutsnackat om mobilnamn! En jädra skoldag kvar, sen kommer älskade Elin :) , mys det ska bli! <3 

Idag är schemat såklart proppat också.. mamma kommer in och viska övningsköra i stan, sen hem o laga mat, sen iväg på träning, sen plugga och sen hej sängen. Varför är alla mina dagar schema lagda för? Jag har typ aldrig dagar då jag kan säga:"Jag tar dagen som den kommer!" men jag vet inte om jag tycker det är skönt eller inte, har lixom aldrig provat typ. Finns typ alltid någonting som skall göras.

SPORTLOVET:

Fredag: Hem till Burgsvik och mysa med Elin.
Lördag: Spela innebandy match, a- mot b-laget. Sen in till stan och typ kasnke köra laserdoom eller se Ibk.
Söndag: Se Jossan spela match.
Måndag: Spela träningsmatch med distriktslaget i stan.
Tisdag: Hem til Burgsvik igen för att gå till äckliga tandläkaren, sen träning i hemse på kvällen
Onsdag: Typ måste plugga matte!
Torsdag: En heldag med innebandy i hallen med underbara laget, laddning inför kval osv.
Fredag-Söndag: ÄNTLIGEN LEDIGT!!! sen in till satn på söndagen för en ny skolvecka..

Jag tror jag spyr, mycket att hinna med, och det komme bli ett hiskelens bussåkande. hatar swebus.

En sak som är toppen är att klassen skall till Tyskland hela vecka 11! :) , åker fredag den 6, borta hela den veckan som kommer. I morse fick jag brev från tjejen jag ska bo vid, och sen kommer ju hon till mig sen dåra. Hon heter Sharon Pile, och fick med en bild också. Tror de kommer bli najs, hoppas hon inte är en sån tjej som bara sitter hemma om kvällarna bara för jag ska FESTA! ;) Aja de kommer bli kanon, och hehe bussen ner kommer bli mindre kanon, typ mer än ett dygn ?! Hope for the best.

(äckligt långt inlägg)

Puss my darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0