HATA MATTE B

Jag skojjar inte, det finns inget i hela världen jag avskyr så mycket som jag avskyr matte b. Vad ska jag ha för nytta av andragradsfunktioner, kvadratiska modeller, konjugatregeln eller kvaderingsreglerna senare i livet? Allt jag vill nu är att gå ut tvåan, då ska jag lova mig själv en sak: Aldrig mera matte!

Nu när jag har fått ut mina agressioner så kasnke jag kan börja mitt riktiga blogginlägg, har ju inte skrivit på ett tag! Helgen var kanoners:
- Två nya möbler till rummet(en byrå och ett sängbord i serien MALM från IKEA), tack pappa!
- Tilllbringat mesta dels av tiden med helen
- Innebandy
- Fest
- 6-års firande av Nathalie
- Jobbat med hansaglimten

 * I måndags var jag trött, tog halv 9:e bussen in till stan, på söndagskvällen och den bussen gillar jag inte! Urk, sen på måndagen var de hur mycket jobb i skolan som helst, som vanligt. massor med astronomi arbetet, hoppas de går bra på redovisningen nästa vecka iaf. Sen var det gymmet på kvällen som gällde, SKÖNT!!!!!  Hem o äta lite tacos, sen iväg o mysa med alexandra<3
* Igår va det innebandytråning:)
* Idag ska jag ut och springa, härligt!

Nu pratar jag med Elin i telefon :) , <3

Oj, haha märkte ni vad uppradat allting blev? jag har noll fantasi och skall nog inte satsa på skrivarkarriären!
Puss på nästippen my darlings!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du tvungen att skriva alla dom där orden? jag ska ha matteb snart :S :S ..... miss you <3

2009-02-11 @ 17:41:45
URL: http://jonnaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad du tvungen att skriva alla dom där orden? jag ska ha matteb snart :S:S .... miss you<3

2009-02-11 @ 17:42:59
URL: http://jonnaak.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jonna:

Jag hoppas du får en bättre lärare än jag!!!! Och oj va jag tycker synd om dig som inte ens har börjat med matte. DÖD ÅT MATTEB. miss you to my darling<3

2009-02-11 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0