Du är mitt hjärta!

Pappa, du är mitt hjärta. saknar dig. <3

Nu när jag har lugnat ner mig efter dagens underbara match så tänkte jag blogga lite klokt. yeahyeah, helgen har varot kanon, precis osm helger brukar vara!

Fredag: Först skolan såklart sen massor med mys med härliga tjejer på restaurang! <3 , Pappa kom med båten  runt halv 12 då vi åkte hem till underbara Burgsvik! Träffa mamma äntligen , fast inte länge dock eftersom hon jobba mkt.. <3

Lördag: Jag sov ut rejält och myste runt i pyjamas halva dagen, sen ut och övningsköra lite i halkan med Jossan bil, mest för att låta den gå lite eftersom det mår prima om man gör de då&då. Efter lite körning var det dags att kila ner till Pappa och mysa med han och Moa framför brasan :) Kvällen spenderades med Middag hos Carina&Johan, mys med kusinerna, massa BUZZ spelande och tillslut kom även pappa och var med en sväng efter han hade vart nere vid farmor och ätit någon middag med vuxna. Inte så sugen på att åka ner dit, så var me kusinerna ist, mkt mysigare! :)

Söndag: Upp tidigt som fasen för att spela säsongens viktigaste match! VI VANN MED 7-5!! Jag tryckte dit 2 mål av 7, och vi har nu en KVALPLATS! :) Ska blis å underbart kul, de går inte att beskriva! :D Har även handlat lite idag, sen mest bara slappat och ätit pyttipanna.


LATER DUDES.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de vart en riktig ryyyysare ^^ grattis !!!!

2009-02-16 @ 00:02:13
URL: http://jonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0