Underbart!

Ons-tors med helen var sjukt underbart! På torsdagen tog vi kort på The Studio, de va kul och både jag och helen köpte en drös bilder. Vi drog oss hem mot lägenheten och åt lite lasagne för att ladda batterierna till MELISSA HORN KONSERTEN! jag skojar inte när jag säger att det var bland det häftigaste jag gjort. SKOJAR INTE. Hennes låtar, hennes röst, hennes skönhet, hennes gulliga kommentarer.. Finner inga ord! Vi fick ta kort med henne, hon signerade en affisch och hon signerade biljetten. Jag är överlycklig som ni kanske förstår.

Torsdagen tillbringades i massor med affär, köpte en ny klocka, två linnen, en tröja och armband. Fick även träffa Olivia i någon timme, vi fikade och hon gick med oss lite på stan, mys! har inte träffat henne på typ 1,5 år. Så det var härligt! <3

Då var det bara betyget kvar... 5/5 toasters, UNDERBART!


Melissa Horn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0