spooooootify.

Har knölat i mig choklad idag, först massa paradischoklad hemma vid Andree, sen nu sitter jag och äter toffifee och funderar starlt på att öppna big-pack toblerone som står här.. Fast magen börjar bli full så ska nog ta den lite senare. Åkte iaf hem från hemse och kom hem runt halv 3, och jag ät happy för nu vet jag hur man lägger in musik och skit på ipoden. Det där med Itunes är inte riktigt min grej, men nu har jag lite att lyssna på iallafall! Funderar starkt på att hoppa in i duschen, sen tända ljus och lägga mig på spikmattan och lyssna på melissa horn. Tror jag gör det nu faktiskt! Sen ikväll.. vettifan va som händer, det visar sig!

Puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0