Snö & snart är det jul!

Om jag skulle förklara mina känslor inom mig just nu med tre ord så skulle dem vara:
förväntansfull, bekymmrad och tankespridd.
Vad händer år 2010?
Kommer jag vara kvar på Gotland efter gymnasiet?
Resa?
Kommer allt att bli bättre, eller kommer allt att fortsätta?
Vad vill du?
Och vad vill du?
Hur tänker du?



Dagens första humör är dåligt, kollade in VT schema och blev totally-depp. Kul att ha en lektion runt lunch på onsdagen, och sen ha håla både tors,fre från 09.20-13.00? BRA PLANERING! De som nu läser matte c och engelska c, de kan väl läsa det antingen sist på dagen, eller först på dagen, så resterade typ 70% kan få ett ungefärligt bra schema.. Inge kul alls faktiskt.

Dagens andra humör är på topp! Marken är vit, har varit ute i vädret med ett gäng people i cirka 40 minuter, gjort lite på projektarbetet, gjort klart naturkunskapen och ska bara plugga på den tills imorgon, sen är allt plugg klart! Sen ikväll ska vi ha "julstök" med anneli och frida som bor över oss! Vi ska rimma på julklappar, baka knäck, lyssna på julmusik, äta pepparkakor och dricka glögg! (fast jag dricker saft för glögg smakar förjävligt!)

Borde nog plugga nu, sen se en film kanske, eller börja med maten.
Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0