Pust!

Igår när jag tog hand om kusinerna var det fullt upp hela dagen kan jag lova! Josefin var med också, fast inte hela dagen. Vi hann med allt.. Pyssla-baka julgodis-åka pulka-äta pizza-spela giutar hero-fika vid farmor och sen mitt i allt var det ett himla liv! Småbarn är verkligen högljudda. Men det var super mysigt, och de finns inga bättre barn kan jag lova! ♥ 

På kvällen badade vi med laget, myspys! Efter det åkte jag hem till Helen&Sofie. Jissus vilket väder! Svårt att köra, lättre idag iaf när det har töat lite granna. Det får bara inte frysa på igen, då blir det inte kul.. Aja, hemma vi Sofie såg vi den nyaste American Pie filmen, den var skit dålig i jämnförelse med dem andra..

Idag hela dagen har jag gjort julgodis, så nu är vi snart klara inför julen! ska bara vänta på att Jossan ska komma hem från jobbet, så vi kan sätta upp tomtar och pynta fint. Men tills dess att hon kommer hem ska jag mysa med tända ljus på rummet och göra klart pappas julklapp, som snart är klar! :) Sen ska jag nog ta en långpromenad, och bara tänka.

Nu kommer lite bilder sen gårdagen, Puss på er! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0