otursdag!

Bilen startade såklart inte ens med startkablar, så fick åka med borsans kompis Richard hem till burgsvik. kom hem iaf, och det är ett plus i kanten på denna otroligt åliga dagen. Ett annat plus var att julspexet i skolan var apkul!! så två plus nu när jag tänker efter..

Kom hem till burgsvik och gick in på fiket och åt lite julmat med mamma och hennes två kompisar, sen iväg för att gosa med mina kusiner! Fick natta båda två, sen hade jag och min faster lite tjejmys, eller vad man ska kalla de, vill inte riktigt säga avd vi gjorde. Men tack honey-faster!

Haha, spillde även ut mammas hela vinglas när jag spelade fotboll med mammas ihop knycklade raggstrumpor, så oturen är på min sida idag/ikväll!

Nu ska jag ut och ta en promenad med min lilla skitunge.... Andree :) har saknat honom så!

Puss, ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0