Mycket som hänt på få dagar.

Har inte bloggat på ett tag, har lixom inte hunnit! Men iaf så började min tisdag kväll inge bra alls, fick ett samtal som vände upp och ner. Jag själv är inte så ledsen, kände inte dig alls. Men är ledsen för mammas skull, restinpeace morbror.

Men klassfesten var kanon, fick lära känna alla lite bättre alla fall, haha! Och hp5 var suveränt kul, tack allihopa! :) Hela kvällen gjorde mig på lte bättre humör, och fick mina tankar på annat. Onsdagen, alltså igår var tung. bakismat på max och lite julhandel blev det. Sov även vid helen på gråbo, vi badade och bara hade det mys! Like always!

Idag har det varit en skoldag full med skratt! haha Lorentina började grina för att Hjalmar kallade henne hjärndöd på skoj när vi lirade neger&president. Lorentina är min lilla mjukis :) OCH GRATTIS LORRI FÖRESTEN! Happy for you! Haha jag har haft en kul dag i skolan!

Ikväll blir det träning igen, äntligen!!
Puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0