Måndag

Det är måndag tror jag, har ingen koll när det är lov. Men Helen kommer till Gotland inatt iaf! Gårdagen orkade jag ju inte bara sitta hemma, så efter spik-mattan gav jag mig av till Hemse, då drog vi genast till Alva och hälsade på Mattias en sväng! Satt där ett tag innan vi drog vidare hem till Andree igen. Drack lite, snackade med två goa sorkar och hade de trevligt! Lite trött idag, somnade halv 6, men va fan. Idag har jag ätit nuggets på Jacob´s, satan va gott.
Ikväll blir det balja i Burgsvik igen, hoppas inte det blir lika dråpligt som sist, nej jag får ta mig i kragen och veta när det är stopp.. eller va fan, det visar sig. EMMA KOMMER IKVÄLL OCKSÅ!
Puss&kram, ha en toppen kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0