Lye

I förrgår var de trevligt, slöt och dricka efter ett tag för orkade inte, var inte sugen konstigt nog. Badade balja och snackade skit. Emma och jag sov till kl 3 dagen efter, låg och pratade i sängen ett tag och gick inte upp och åt frukost försen det var mörkt igen, snacka om att sova bort dagen totalt!
När jag vaknat till lite drog jag till Lye&helen, och igår orkade vi inte göra något alls, jag klippte henne och vi gick en långpromenad. Vi skulle till Dennis, men vi var helt slut, orkade verkligen inte! Vi somnade till Greys ist.

Även idag har jag kolat Greys medans helen var nere i stallet, och vi ska snart bege oss till Burgsvik. Ikväll kommer fina tjejer ut och vi ska planera lite inför nyår, det blir Visby i vår lägenhet, en salig blandning med folk, men det blir säkert kul. Sen tror jag att jag och helen åker till Gråbo redan ikväll, för att imorgon ska vi på stan och shoppa lite, måste ha nya klackar och något att ta på mig på kvällen!

Puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0