Lite trött.

Sitter nu på hemse och vi har gjort lite allt möjligt.. ätit god mat, spelat ett sjukt äckligt spel på Andrees data, blir typ rädd när jag tänker på det, sen har jag klippt Rasmus. Nu spelar nördarna tv-spel och jag somnar snart. tror jag somnade en sväng förut när vi kolla tv me, men är inte helt säker. Ni vet när det känns som om man har sovit men man vet inte riktigt, aja jag fattar iaf, och helen. Helen tycker jag faktiskit lite synd om som är själv i stan, eller hon kanske har raggat upp någon snygging på gråbo, va vet jag! Man vet aldrig med lilla helen.
Jävligt seriöst inlägg - inte.
TRÖTT!
ska tvinga nördarna att sova snart, PAX FÖR SÄNGEN!!
Puss&Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0