Julafton + juldagen

Julafton var mys, tillbringades som vanligt först nere vid farmor och sen vidare till Austre ner till gammelmommo! På kvällen myste vi hemma med familjen, öppnae paket och åt ost&kex :) Fick massa bra saker. En Ipod, pengar, bodyshop produkter, Paul Mitchell produkter, spikmatta, parfym, och massa annat, så jag är supernöjd. Och pappa blev jätte glad&rörd av sin present, så det var bra! På kvällen kom helen och hämtade upp mig så drog vi till klinte på fest med grabbarna grus.. Somnade i stånga och vaknade av att helens skulle till stallet.. suck. Somnade dock om ganska snabbt i helens säng!

Juldagen var kul. Förfest på gråbo, mindre kul at gå ner i klackar till hp för att det inte fanns någon taxi helvete. Aja, kom ner - köade till inträdet.. komin - köade till garderoben. Tur att det stängde tre säger jag bara! Jag hade sjukt kul, och det hela slutade på gråbo i en kall soffa.

Nu är jag hemma i Burgsvik igen och jag ska lyssna lite på Melissa Horn nu och sen ringa pappa så kan jag sätta rama in min signerade affisch & biljett i ramen jag fick i julklapp. Hon är så sjukt underbart bra - jag blir tokig!
Puss, hörs kanske senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0